Kdy budou dostupné sukulenty?
Sukulenty obvykle naskladňujeme v průběhu jara - přesný termín bude upřesněn.
Některé druhy rostlin i v průběhu léta a podzimu.
Kdy budou dostupné voskovky (Hoya)?
Voskovky naskladňujeme v průběhu léta.
Zasíláte zakořeněné rostliny, nebo řízky?
Všechny naše rostliny jsou zakořeněné v plastových květináčích (barva: terakota).
Obdržíte květináče o průměru 6 nebo 8 cm.
Jak mohu rostliny zakoupit?
Nakupovat můžete přes náš eshop.
Rostliny je možné vložit do košíku tehdy, když jsou skladem.
Objednávku dokončíte přes nákupní košík - viz ikona vpravo dole.
Nejde mi odeslat objednávka!
Existuje možnost, že zboží které máte v košíku zakoupil někdo jiný a již není dostupné.
V případě přetrvávajících problému nás kontaktujte.
Kdy obdržím svoji objednávku?
Do 7 pracovních dnů, po připsání peněz na bankovní účet.
Před odesláním dostanete email o potvrzené objednávce a email od dopravce.
Který den balík odešlete?
Rostliny odesíláme v pondělí a úterý.
Ve výjimečných případech (svátky, špatné počasí) i ve středu.
Balíky neobsahující živé rostliny odesíláme kdykoli během týden.
Mohu zaplatit dobírkou?
Bohužel, platba dobírkou vzhledem k typu zasílanému zboží není možná.
Nepoškodí se rostliny při přepravě?
Rostliny pečlivě balíme do vhodného obalu, tak aby v pořádku přežily cestu k Vám.
Prázdný prostor v krabici zaplníme papírovou výplní.
K poškození rostlin dochází jen velmi vzácně.
Co dělat po rozbalení rostlin?
Sukulenty ponecháme 1 - 2 dny mimo přímé slunce, vhodná je také přiměřená zálivka.
Voskovky ponecháme několik dní v polostínu, můžeme přesadit do vlastního substrátu, zálivka dle vlastního uvážení.
Jak řešit případnou reklamaci?
V případě, že zjistíte poškození či problém s dodanými rostlinami, kontaktujte nás do 48h hodin po doručení zásilky.